vineri, 27 mai 2011

Oamenii trebuie sa stie ce mananca

Tanarul patron fondator al Facebook, Mark Zuckerberg, a dezvaluit joi in revista Fortune ca, practic, a devenit vegetarian, hotarandu-se sa nu manance carne decat daca ucide el insusi animalele.”N-am probleme cu ceea ce aleg oamenii sa manance, dar cred ca trebuie sa fie responsabili si recunoscatori pentru provenienta mancarii lor, in loc sa incerce sa uite de unde vine aceasta”, arata Zuckerberg.
Si-a inceput experienta cu un homar, pe care l-a pus la fiert de viu, a continuat cu un pui si, de acum, se gandeste sa vaneze.
El mai spune ca multi prieteni s-au interesat de proiectul lui. ‘Multi sunt vegetarieni, unora le place sa vaneze si unii fac chiar agricultura’, spune el.
‘In acest an, am devenit practic vegetarian, pentru ca mananc doar carne de la animalele pe care le ucid eu. Pana acum, a fost o experienta buna: consum alimente mult mai sanatoase si am invatat multe lucruri despre agricultura durabila si cresterea animalelor’, scrie Zuckerberg.
Revista Fortune scrie ca l-a intervievat pe Zuckerberg dupa ce acesta si-a anuntat prietenii pe pagina sa personala de Facebook, la inceputul lunii, ca omorase un porc si o capra, actiune pentru care a primit recomandari de la patroana unui restaurant in voga din Silicon Valley, care l-ar fi pus in legatura si cu cativa crescatori de animale din zona.
Tanarul miliardar a adaugat ca initiativa se inscrie in obiceiul lui de a lansa o provocare in fiecare an - in 2010, invatarea limbii chineze, de exemplu.
‘In acest an, provocarea mea personala este sa fiu recunoscator pentru ceea ce mananc. Cred ca multa lume uita ca o fiinta este sacrificata ca sa fie mancata; prin urmare, scopul meu este sa nu uit si sa fiu recunoscator cu ceea de am’, a mai spus Mark Zuckerberg.
Sursa: ImpactNews

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu